شناسهٔ خبر: 28023 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به میزبانی شركت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) انجام شد‌:

آغاز به كار اجلاس كاپا با حضور بزرگترین شركت‌های هوانوردی جهان/ با دستور كار رفع موانع بانكی در صنعت هوانوردی و توسعه شبكه پروازی بین‌المللی و داخلی

کاپا دقایقی پیش و با حضور وزیر راه وشهرسازی بزرگترین اجلاس سرمایه‌گذاری هوانوردی با دستور كار مذاكره در زمینه اجاره و خرید هواپیما، توسعه فرودگاه‌ها و توسعه شبكه پروازی و با حضور سرمایه‌گذارانی از ۱۵۰ شركت بزرگ هوانوردی جهان در محل شهر فرودگاهی امام خمینی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی امروز یكشنبه ۲۸ شهریورماه اجلاس كاپا با حضور عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی كار خود را آغاز كرد.

هتل نووتل شهر فرودگاهی امام خمینی امروز میزبانی بسیاری از ایرلاین‌های بین المللی هوانوردی و شركت‌های بزرگ هوانوردی در جهان همچون ایرباس، بمباردیه و امبرائراست.

شركت‌های بزرگ هوانوردی از كشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، هلند، كانادا، برزیل و چین در اجلاس دو روزه كاپا در تهران حضور دارند.

اجلاس كاپا با دستور كار رفع موانع بانكی در صنعت هوانوردی و توسعه شبكه پروازی بین‌المللی و داخلی و همچنین اجاره و خرید هواپیما با حضور سرمایه‌گذارانی از ۱۵۰ شركت و ۲۰ كشور جهان طی امروز و فردا كار خود را ادامه می‌دهد.

بهمن ماه سال گذشته بود كه اجلاس ۲۰۱۶ كاپا در تهران و برای اولین بار برگزار شد. این دومین گردهمایی شركت‌های بزرگ در حوزه هوانوردی در تهران است.

نظر شما