شناسهٔ خبر: 28054 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خوزستان:

مجتمع‌های مسکن مهر منابع ملی‌اند

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: مجتمع‌های مسکن مهر منابع ملی‌اند و باید نهایت استفاده را از این منابع صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی شنبه شب در شورای مسکن استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: با بانک‌هایی که در بحث مسکن مهر مشارکت و حمایتی نداشته باشند برخورد خواهد شد و بانکی که در این بخش همکاری داشته باشد تشویق می‌شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در صورتی که بانکی در زمینه مسکن مهر همکاری لازم را نداشته باشد و از پرداخت تسهیلات به متقاضیان خودداری کند از سپرده گذاری در آن بانک جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه هماهنگی بین بخشی در استان بسیار ضعیف است و همین ضعف باعث شده ناهماهنگی در برنامه‌ها و طرح‌ها در استان ایجاد شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مجتمع‌های مسکن مهر منابع ملی‌اند و باید نهایت استفاده را از این منابع صورت گیرد.

شریعتی در ادامه اضافه کرد: در سایت مسکن مهر شهرستان رامشیر ۲۰۰ مسکن آماده واگذاری است که مشکل برق و فاضلاب دارند لذا باید در کوتاه‌ترین زمان این مشکل برطرف شود.

وی به مشکلات شهرهای جدید رامین و شیرین شهر اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات شهر جدید رامین مشکل برق است که در جلسه آینده با مدیر عامل برق منطقه‌ای استان تصمیم لازم گرفته می‌شود تا مشکل برق این منطقه حل شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی از طرح‌های مسکن مهر شهرهای مختلف استان بازدید داشته و مشکلات را برطرف کند.

وی گفت: در نظر داریم مسکن مهر در استان را با تامین زیر ساخت‌های لازم قابل سکونت کنیم تا افرادی که مسکن نداشته و یا مسکن مناسب ندارند در این واحدها ساکن شوند.

در این نشست عملکرد بانک‌ها در طرح مسکن مهر مورد ارزیابی قرار گرفت و عملکرد بانک رفاه ضعیف اعلام شده و عملکرد بانک‌های ملی و تجارت قابل قبول ارزیابی شد.

نظر شما