شناسهٔ خبر: 28117 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

تامین امکانات زیرساختی اولویت اصلی دولت در اجرای پروژه مسکن مهر است

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اولویت نخست دولت و این وزارتخانه در اجرای پروژه های مسکن مهر را تامین و توسعه امکانات زیرساختی و نیازهای زیربنایی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در بازدید از روند اجرای پروژه مسکن مهر روستای مهرآباد رودهن افزود: مهم ترین اصل در تکمیل و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر، ایجاد و تامین خدمات زیرساختی و زیربنایی است.

وی اظهار کرد: نبود شبکه فاضلاب، خدمات زیربنایی و توجه نکردن به موضوع بهسازی معابر، مشکلات اصلی پروژه های مسکن مهر کشور از جمله واحدهای مسکونی روستای مهرآباد رودهن است.

اصغری مهرآبادی ایجاد و توسعه شبکه فاضلاب پروژه مسکن مهر شهرستان رودهن با چهار هزار و ۲۳۵ را مهم ترین نیاز زیرساختی این پروژه ذکر کرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی دراین بازدید که با حضور نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دماوند برگزار شد، از نزدیک در جریان اجرا و پیشرفت پروژه مسکن مهر روستای مهرآباد رودهن قرار گرفت.

پروژه مسکن مهر شهرستان دماوند در قالب طرح خودمالک و ۹۹ ساله شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر دارای چهار هزار و ۴۴۷ واحد مسکونی است که چهار هزار و ۲۳۵ واحد آن در روستای مهرآباد، ۲۱۲ واحد آن در آبسرد و دو هزار و ۲۰۰ واحد آن نیز در شهر دماوند است.

نظر شما