شناسهٔ خبر: 28160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز پروازهای فرودگاه بندرعباس از امروز

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه بندرعباس مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان گفت: باتوجه به تغییرات و ابطال برخی پروازها که در فرودگاه بین المللی بندرعباس به مناسبت رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریورماه بوجود آمده بود، بعدازظهر امروز چهارشنبه ازسرگرفته می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی ادارهکل فرودگاههای هرمزگان، محمود امانی با اعلام این خبر افزود: اطلاعیه هوانوردی در این خصوص روزهای قبل صادر شده و هماهنگی لازم با خطوط هوایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در راستای کمک به رفاه مسافران با هماهنگی صورت گرفته با شرکتهای هواپیمایی سعی شده که با تغییر برنامه پروازی، پروازهای صبح به بعد از ظهر چهارشنبه منتقل یافته تا در روند پروازی خللی ایجاد نشود اما در برخی خطوط نیز شرکت های هواپیمایی با توجه به شرایط خود پرواز صبح خود را باطل اعلام کردند.

مدیرکل فرودگاههای استان هرمزگان با اعلام اینکه، این تغییر برنامه ها به مسافران از طریق شرکت های هواپیمایی از قبل اطلاع رسانی شده، خاطر نشان کرد: از مسافران خواسته شده قبل از حرکت به سمت فرودگاه با شماره های ۳۳۶۱۱۰۲۰ و ۳۳۶۱۱۰۳۰( اطلاعات پرواز ) تماس و با آگاهی از شرایط پروازی وارد فرودگاه شوند.

بزرگترین رژه دریایی وهوایی ارتش وسپاه امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس درآب های خلیج فارس برگزار شد./

نظر شما