شناسهٔ خبر: 2828 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازديد معاون وزير راه و شهرسازي مطرح شد؛

پيشرفت 66 درصدی پروژه ساخت بيمارستان تنكابن

بيمارستان تنكابن معاون وزير راه و شهرسازي در سفر به استان مازندران از روند ساخت بيمارستان 222 تختي تنكابن بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي ، محمد جعفر عليزاده در سفر امروز 29 آذر93 به استان مازندران از روند ساخت بيمارستان 222 تختي تنكابن بازديد و با مسئولان اين پروژه گفتگو كرد.

مديركل اجراي طرح هاي ملي مناطق يك و پنج در سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به بازديد امروز معاون وزير راه و شهرسازي از بيمارستان تنكابن، ميزان پيشرفت فيزيكي اين پروژه را 66 درصد اعلام كرد و گفت: تاكنون براي ساخت بيمارستان 222 تختي در تنكابن حدود 19 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است و تكميل آن نيز نيازمند 23 ميليارد تومان اعتبار ديگر است.

جاويد عليزاده اظهار داشت: سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي در استان مازندران پيش از اين بيمارستان 217 تختي آمل را با 5/28 ميليارد تومان اعتبار احداث و تكميل كرده بود كه هم اكنون دستگاه بهره بردار درحال تجهيز آن است.

وي افزود: براي ساخت بيمارستان 217 تختي چالوس نيز كه در ماه هاي اخير به بهره برداري رسيد ، 24 ميليارد تومان هزينه شد.

مديركل اجراي طرح هاي ملي مناطق يك و پنج در سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي ميزان پيشرفت فيزيكي پروژه ساخت بيمارستان 272 تختي قائم شهر را 46 درصد اعلام و تصريح كرد: پروژه ساخت بيمارستان 341 تختي ساري نيز با 36 درصد پيشرفت فيزيكي در مرحله ساخت اسكلت قرار دارد.

گفتني است: در سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي، مسئوليت اجراي پروژه هاي ملي استان هاي تهران،گلستان،گيلان،مازندران،قزوين،آذربايجان شرقي،آذربايجان غربي،اردبيل،زنجان و كردستان بر عهده مجري مناطق يك و پنج قرار دارد.

نظر شما