شناسهٔ خبر: 28287 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار خبر داد:

ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی چهار باند شهرستان بهار در استان همدان

نصب نیوجرسی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار استان همدان گفت: با اجرای نیوجرسی در محور میدان نیایش تا دینار آباد تمامی محورهای مواصلاتی از ایمنی برخوردار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مسعود رستمی بیان کرد: با اجرای نیوجرسی در محور میدان نیایش تا دینار آباد تمامی محورهای مواصلاتی از ایمنی برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نصب علائم هشداردهنده، تابلوهای حق تقدم ، ایست و خطر تصادف در برخی محورها می‌توان از تصادفات جلوگیری و حادثه را به صفر برسانیم.

وی همچنین گفت: تمامی تدابیر لازم برای نصب نیوجرسی اندیشیده شده و به این منظور دوربرگردانی در ۱/۵ کیلومتری روستای گنج تپه راه اندازی شده و سرعتکاهی هم نصب شده است تا خودروها به مشکل برنخورند.

رستمی در پایان اولویت نخست را نصب نیوجرسی میدان نیایش تا دینار آباد، نصب سرعتکاه روبه روی گنج تپه ، پیگیری پل عابر پیاده و  راه اندازی زیرگذر قدیمی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه از تصادفات جاده‌ای در این محور کاسته می‌شود.

نظر شما