شناسهٔ خبر: 28314 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری مجموعه نشست های بازخوانی پژوهش‌های شهر و توسعه/ شرح خدمات طرح‌های توسعه و عمران‌شهری

پوستر فصل اول از مجموعه نشست های بازخوانی پژوهشهای شهر و توسعه تحت عنوان شرح خدمات طرح‌های توسعه و عمران‌شهری در نشست اول خود با بررسی مفاهیم، ضوابط و قوانین، ۱۱ مهرماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست اول از مجموعه نشست‌های بازخوانی پژوهش‌های شهر و توسعه با موضوع شرح خدمات طرح‌های توسعه و عمران شهری یازدهم مهرماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

این نشست در فصل اول خود که تحت عنوان شرح خدمات طرح‌های توسعه و عمران شهری معرفی شده و در نشست نخست خود به مفاهیم، ضوابط و قوانین می‌پردازد.

سخنران این نشست احمد سعیدنیا است و دبیر نشست را اسفندیار زبردست رئیس دانشکده شهرسازی دانشگاه تهران برعهده دارد. اعضای پانل تخصصی نیز دکتر مظفر صرافی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و نوید رضوانی تعیین شده‌اند.

علاقمندان به شرکت در این نشست تخصصی می توانند ۱۱ مهرماه سال جاری به نشانی تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، فاز ۲ شهرک فرهنگیان، خیابان شهید علی مروی، خیابان حکمت، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مراجعه کنند و شرکت در این نشست برای علاقمندان آزاد است.

همچنین ساعت برگزاری این نشست نیز از ۱۴ تا ۱۷ تعیین شده است. /

نظر شما