به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد اسلامی محمدی مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این دوره آموزشی، با تاکید بر اهمیت نقش نظارت بر عملکرد و ارزیابی آن در فعالیتهای ارگانها و دستگاههای دولتی، گفت: ارزیابی عملکرد صحیح باعث میشود تا در کنار ایجاد بستر مناسب برای نظارت دقیق بر فعالیتهای تمامی بخشهای اداری، بهترین راه پاسخگویی به سؤالات و مطالبات مردمی هم ارائه شود.
وی افزود: در کنار این مسائل، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی مناسب، باعث ایجاد رضایت عمومی و متعاقب آن عزت بخشیدن و ارتقای جایگاه ادارات و دستگاههای مختلف در میان مردم میشود.
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری برنامه ارزیابی عملکرد در میان تمامی دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی، اضافه کرد: این برنامه از سال ۱۳۸۱ در کشور در حال اجراست و پس از این سالها، در جشنوارهای دستگاههای برتر هر استان در ارزیابی عملکرد معرفی میشوند و خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این حوزه همواره پیشگام بوده و طی چند سال اخیر جزو دستگاههای برتر استان بوده است که جا دارد از مجموعه مدیران و کارکنان این اداره کل به جهت کسب این رتبه تقدیر و تشکر نمایم.
وی با تأکید بر اجرای سیستمهای نوین ارتباطات مردمی در ادارات راه و شهرسازی، گفت: در حال حاضر تمام هدف ما اجرای سیستمهای نوین روز جهانی در راستای کاهش حضور فیزیکی مردم و مراجعان برای انجام و پیگیری امور اداری است.
گفتنی است در این دوره آموزشی، بیش از ۳۰ نفر از رابطان، ناظران و مسوولان ارزیابی عملکرد ادارات راه و شهرسازی خراسان رضوی در جریان مراحل مختلف نظارت و ارزیابی عملکرد قرار گرفتند و در صورت تأیید نهایی، بهعنوان بازرس کمیته صیانت از حقوق شهروندی معرفی میگردند.
نظر شما