شناسهٔ خبر: 28353 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد:

کسب رتبه سوم ایران در کنفرانس جهانی ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت/ تبریک وزیر راه و شهرسازی

تقی مهری سردار مهری از کسب رتبه سوم پلیس راهنمایی و رانندگی ایران در دوازهمین کنفرانس جهانی ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت در فنلاند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سردار تقی مهری در جلسه ۷۸ کمیسیون ایمنی راه‌ها که با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، از کسب رتبه سوم ایران در دوازدهمین کنفرانس جهانی ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت خبر داد و گفت: این کنفرانس هر سه سال یک‌بار از سوی سازمان بهداشت جهانی به مدت ۴ روز در هلسینکی فنلاند برگزار می‌شود و امسال با حضور ۱۳۲ کشور برگزار شد.

وی افزود: سه کشور سوئد، فنلاند و ایران در ارزیابی کمیته بین‌المللی رسانه ای این کنفرانس از نظر اقدامات پیشگیری از نظر فعالیت رسانه‌ای برگزیده شدند و پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان نماینده ایران پس از کشورهای سوئد و فنلاند حائز رتبه سوم شد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: حضور در این کنفرانس برای معرفی نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مفید است و همچنین حضور محققین و اساتید در این جلسات موجب بهره‌گیری از طرح‌های جدید می‌شود.

به گفته سردار مهری؛ بیشترین آثار در خصوص موتورسیکلت سواران و عابرین پیاده بود و مقالات ویژه‌ای در مورد تراکتور و تلفات جاده‌ای مربوط به آن مورد توجه قرار گرفت.

وی در پایان پیشنهاد کرد: متون مقالات ارائه شده در این کنفرانس که قرار است تا دو هفته آینده روی سایت اینترنتی سازمان بهداشت جهانی قرار بگیرد ترجمه و در اختیار اعضای کمیسیون امینی راه ها قرار گیرد.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی به منظور کسب رتبه سوم در دوازدهمین کنفرانس جهانی ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت به فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تبریک گفت.  

نظر شما