شناسهٔ خبر: 28397 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

فردا انجام می‌شود

بهره‌برداری از ۱۸۷۰ واحد مسکونی روستاهای آبادان و خرمشهر

مسکن روستایی با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت‌امام (ره) و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استاندار خوزستان و مدیرعامل بنیاد برکت، هفتم مهرماه ، ۱۸۷۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حضور مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شریعتی استاندار خوزستان و دکتر نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت، تعداد ۱۸۷۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای آبادان و خرمشهر روز چهارشنبه ۷ مهر ماه ۱۳۹۵ افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

تسنیم نوشت: با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قرارداد ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای جنگ‌زده‌ و تخریب‌شده از زمان جنگ تحمیلی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، که در سال ۱۳۹۴ منعقد شده است که از این تعداد ۱۸۷۰ واحد تکمیل شده است و در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیأت‌های همراه به استان خوزستان، این واحدهای مسکونی افتتاح خواهند شد.

از تعداد ۱۸۷۰ واحد مسکن محرومین که فردا به بهره‌برداری می‌رسند، ۹۶۰ واحد در روستاهای آبادان و ۹۱۰ واحد در روستاهای خرمشهر قرار دارند.

مسکن ایمن و استاندارد یکی از اساسی‌ترین نیازهای هموطنان در مناطق محروم کشور است. در این راستا، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخت حدود ۷ هزار واحد مسکن محرومین در مناطق محروم سراسر کشور را با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست پیگیری و ساخت دارد.

همچنین در جریان سفر دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و هیأت همراه به استان خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۷ و ۸ مهر ماه، تعدادی از پروژه‌های زیربنایی و مدارس و طرح‌های توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت و گروه توسعه اقتصادی تدبیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند./

نظر شما