شناسهٔ خبر: 28459 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان

بیمارستان شیروان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازاداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی محمدجعفرعلیزاده، معاون  وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در بازدید ازبیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان گفت: این پروژه هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان سال ۹۵ با حضور مسئولان کشوری  به بهره ‌برداری برسد.

علیزاده افزود: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان یکی از پروژه‌های عالی و پیشتاز کشوری است که پیمانکار و مشاور کشوری دارد و با سرعت به کار خود ادامه می دهد.

معاون  وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشوربیان کرد: از ابتدای پروژه تاکنون ۴۵ میلیارد تومان به این پروژه از طرف وزارت راه و شهرسازی اختصاص پیدا کرده و تا به اتمام رسیدن پروژه  ۲۵  میلیارد تومان دیگرلازم است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این بازدید عنوان کرد: راه دسترسی این بیمارستان پنج میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که سه  میلیارد تومان  آن از محل اعتبارات  استانی ، یک  میلیارد تومان نیز از محل وزارت راه و شهرسازی و یک میلیارد تومان از محل  وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

به دنبال این بازدید سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور موظف شد حداکثر ظرف مدت یک هفته مبلغ انشعاب برق بیمارستان را به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کند.

با هماهنگی معاونت محترم امور عمرانی استانداری اداره گاز نیز موظف شد ظرف مدت ۴۵ روز آینده گاز را به محل این پروژه برساند و اداره آب نیز ظرف مدت ۱ ماه آب مورد نیاز بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان را تامین کند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان دارای بخش های زنان و زایمان و ۶ اتاق عمل که طبق استاندار جهانی ساخته شده است که هر اتاق عمل دارای اتاق vIp خواهد بود و براساس سیستم LBR طراحی شده است.

 

نظر شما