شناسهٔ خبر: 28534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان همدان تا پایان امسال

مسکن مهر نهاوند مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسین جلالیان با بیان اینکه ۴ هزار واحد مسکن مهر در استان باقی‌مانده است، گفت: ۲ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر در استان با ۳۷ هزار واحد آغاز شده بود، افزود: از ۳۷ هزار واحد مسکن مهر احداث شده در استان ۷ هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن و ۳۰ هزار واحد مربوط به راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه ۷ هزار واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر احداث شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۵ هزار واحد تحویل متقاضیان شده و ۲ هزار واحد فاقد متقاضی است.

جلالیان یادآورشد: از ۳۰ هزار واحد مسکن مهر احداث شده توسط راه و شهرسازی استان همدان، ۲۶ هزار واحد تحویل متقاضیان داده شده و ۴ هزار واحد باقی‌مانده است که ۲ هزار واحد آن تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی عنوان کرد: ۲ هزار واحد از مساکن مهر استان همدان به سال آینده موکول شده که این پروژه‌ها اغلب تعاونی ساز هستند و از محل آورده متقاضی تأمین می‌شوند.

جلالیان در پایان گفت: ۱۴۰ واحد در شهرستان ملایر و ۸۰ واحد در همدان فاقد متقاضی است. همچنین بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر متقاضی ندارد.

نظر شما