شناسهٔ خبر: 28546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

واگذاری بخشی از اختیارات طرح‌های احیاء، بهسازی و نوسازی به کارگزاران حقیقی و حقوقی

عبدالرحمن روحی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل استان اردبیل در نظر دارد بخشی از اختیارات بحث طرح‌های احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده را به کارگزاران حقیقی و حقوقی واگذار نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل، عبدالرحمن روحی با اعلام این خبر افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای ماده ۴ قانون احیاء و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، مصوب مورخ ۸۹/۱۰/۱۲ مجلس شورای اسلامی ایران در نظر دارد، از بین اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب صلاحیت، به‌منظور عهده گرفتن قسمتی از اختیارات مجریان طرح‌های احیاء، بهسازی و نوسازی وزارت متبوع و شهرداری‌ها را بر اساس دستورالعمل ابلاغی واگذار نماید.

وی بابیان اینکه این واگذاری اختیارات، صرفاً بخشی از اقدامات در قالب امور کارگزاری و راه‌اندازی دفاتر تسهیلگری در محدوه‌های هدف بازآفرینی شهری خواهد بود.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به صلاحیت کارگزاران، عنوان کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس توانایی مدیریت امور اجتماعی، توانمندسازی مالی– اقتصادی، مدیریت فنی و اجرائی (مطابق معیارهای تدوین شده و دستورالعمل‌های ابلاغی) انتخاب و تعیین خواهند شد.

روحی تصریح کرد: کارگزاران حقیقی یا حقوقی بر اساس توانایی و مهارت‌های خود رتبه دریافت خواهند نمود و مطابق رتبه‌های دریافتی، وظایف و اختیارات به آن‌ها واگذار و بر اساس رتبه‌بندی کسب شده برای متقاضیان گواهینامه اعطاء خواهد شد.

نظر شما