شناسهٔ خبر: 28596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان ایلام برگزار شد:

برگزاری ششمین جلسه ستاد بازآفرینی محدوده‌ها و محلات هدف استان ایلام

نشست ششمین جلسه ستاد بازآفرینی محدوده‌ها و محلات هدف استان ایلام با حضور معاون امور عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاه‌های مرتبط با امور بازآفرینی محلات هدف در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در ابتدای این جلسه رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان به ارائه گزارش عملکرد ستاد و بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت.

خانم کلانتری سپس با اشاره به رویکرد محله محوری شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، شهرداری‌ها را مکلف دانست که نسبت به احصاء محلات و نیازمندی‌ها در اسرع وقت اقدام نموده و نتیجه را به دبیرخانه ستاد استانی اعلام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص فعالیت‌های این اداره کل گفت: در سال گذشته این اداره کل در محلات هدف اقدام به احداث ۵ پروژه درمانگاه، پارک محله، کتابخانه، سالن ورزشی بااعتبار ۳۱ میلیارد ریال نمود و امسال علاوه بر اجرای پروژه‌های مشابه در محلات هدف اقدام به بهسازی و آسفالت این حلات بااعتبار ۳۸ میلیارد ریالی نموده است و امیدواریم با همکاری شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی و ساکنین این محلات این اقدامات ادامه یابد و شاهد محلات شاداب با امکانات رفاهی باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام نیز بر تعامل بیش‌ از پیش همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ساماندهی محلات هدف تأکید کرد و افزود می‌بایست سطح رفاه و زندگی در این محلات را بالا برده اما از گسترش این محلات جلوگیری به عمل آوریم.

نظر شما