شناسهٔ خبر: 28617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

عملیات اجرایی تکمیل باند دوم محور قم- جعفریه با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی

حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد: پروژه تکمیل باند دوم محور قم-جعفریه به طول ۸ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک یکی از پرترددترین محورهای جاده‌ای استان پروژه تکمیل باند دوم محور قم-جعفریه با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام خبر فوق تصریح کرد: پروژه تکمیل باند دوم محور قم-جعفریه از خردادماه سال ۹۴ آغاز و با توجه به پیشرفت فیزیکی آن انشا اله تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی طول مسیر پروژه را هشت کیلومتر عنوان کرد و گفت: طول طرح از کیلومتر ۱۴ (قلعه سنگی) محور قم-جعفریه آغاز و در کیلومتر ۲۲ این محور به اتمام می‌رسد.

صبوری اعتبار اجرای پروژه تکمیل باند دوم محور قم-جعفریه را بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال عنوان کرد و توضیح داد: عرض مسیر در حال احداث با احتساب شانه راه قریب ۱۱/۳۵ متر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان ضمن تأکید بر رعایت کامل جوانب ایمنی توسط رانندگانی که در این محور تردد می‌نمایند خواستار همکاری بیشتر رانندگان با عوامل اجرایی پروژه‌های عمرانی در بخش راه شد.

نظر شما