شناسهٔ خبر: 28618 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

آغاز همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویكرد اقتصاد مقاومتی

همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و صنعت گردشگری با رویكرد اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و صنعت گردشگری با رویكرد اقتصاد مقاومتی امروز ۱۱ مهرماه در سالن اجلاس سران با حضور اسحاق‌جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنايع دستی و گردشگری، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی، رئیس كل بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران، خزائی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و كمك‌های اقتصادی و فنی ایران و همچنین تعداد دیگری از مسئولان میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی آغاز به كار كرد.

این همایش یكی از همایش‌های بین‌المللی در صنعت گردشگری است كه ۶۰ نفر مهمان از كشورهای مختلف جهان و ۳۲ شركت از ۱۸ كشور را میزبانی می‌كند.

شركت‌های آكور، بیلسی و بوییچ  برخی از شركت‌های بین‌المللی مهم هستند كه در این همایش شركت كردند. فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، كرواسی، هند، چین، سنگاپور، كره‌جنوبی، تایلند، تركیه، آذربایجان، عمان، پاكستان و آفریقای‌جنوبی كشورهای شركت كننده در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویكرد اقتصاد مقاومتی هستند.

همچنین گفته می‌شود ۱۷۴ پروژه معین با كارشناسی و رویكرد تكنولوژی در ساخت هتل و اقامتگاه در این همایش معرفی می‌شود.

همچنین قرار است در این برنامه دكتر عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی  بخشی از پرسش‌های مطرح شده از سوی شركت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و بین‌المللی در مورد نحوه واگذاری زمين برای ساخت هتل و همچنین سیاست‌های دولت برای توسعه حمل ونقل زمینی و هوایی را پاسخ دهد.

نظر شما