شناسهٔ خبر: 28719 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری چهارمین همایش ملی فن‌آوری‌های نوین ساختمانی/ توسعه پایدار و فن‌آوری‌های نوین ساختمانی

پوستر چهارمین همایش ملی فن‌آوری‌های نوین ساختمانی تحت‌عنوان توسعه پایدار و فن‌آوری‌های ساختمانی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین همایش ملی فن آوری های نوین ساختمانی تحت عنوان توسعه پایدار و فن آوری های ساختمانی در مشهد؛ دبیرخانه دائمی فناوری های نوین ساختمانی برگزار می شود.

این همایش که از ۳ تا ۵ بهمن ماه سال جاری در مشهد تدارک دیده شده است دارای نمایشگاهی نیز هست که از ۴ تا ۷ بهمن ماه ۹۵ در مشهد سالن صبا به نمایش درخواهد آمد.

محورهای چهارمین همایش ملی فن آوری های نوین ساختمان شاملِ اقتصاد و توسعه، شهر پایدار، ساختمان پایدار، منابع انرژی و مدیریت مصرف، هوشمند سازی، سیستم های مکانیکال، سیستم های الکتریکال، قوانین، سیاست ها و راهبردهاست.

اهداف همایش نیز مشتکل از معرفی و عرضه فن آوری های نرم افزاری و سخت افزاری طراحی، اجرا، برنامه ریزی و مدیریت در صنعت ساختمان جهت تحقق توسعه پایدار در حوزه های آب، برق، سوخت، معماری، مهندسی مکانیکال و الکتریکال، تکنولوژی، استانداردهای بین المللی، هوشمندسازی و کنترل، معرفی و عرضه اختراعات و ابداعات در این حوزه، هم افزایی علمی، فنی، تجاری، فن آوری های نوین در این حوزه با مشارکت متخصصان و شرکت های داخلی و خارجی، انعکاس نتایج علمی و عملی این همایش در بازنگری و تدوین مقررات ساملی ساختمان و در نهایت دوره های تمدید و ارتقای پایه نظام مهندسی است.

گفتنی است به شرکت کنندگان در چهارمین همایش ملی فن آوری های نوین ساختمانی گواهی ارتقا و تمدید پایه اعطا خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.mhud.ir/c۴  مراجعه کنند. /

 

نظر شما