شناسهٔ خبر: 2874 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از دهم دیماه صورت می‌گیرد؛

انتقال پروازهای شرکت هواپیمایی نفت به ترمینال دو فرودگاه مهرآباد

شرکت هواپیمایی نفت پروازهای شرکت هواپیمایی نفت به‌عنوان ششمین ایرلاین به ترمینال دو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد منتقل می‌شود.

به ‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد، ترمینال دو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد كه تاكنون ارائه خدمات فرودگاهی پروازهای ایران‌ایر٬ ایرتور٬ آتا٬ معراج و قشم‌ایر را عهده‌دار بود٬ از دهم دی ماه ارائه خدمات فرودگاهی كلیه پروازهای ورودی و خروجی شركت هواپیمایی نفت را نیز انجام می‌دهد.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه شرکت هواپیمایی نفت اكنون پروازهای خود را از ترمینال چهار این فرودگاه انجام می‌دهد٬ اظهار داشت: استفاده بهتر از فضای پاركینگ، كاهش ترافیك و فراهم‌سازی آسایش مسافران و حفظ تعادل تعداد پروازهای ترمینال دو و چهار از علل این جابجایی است.

رستمی همچنین افزود: افزایش حجم پاركینگ‌های ترمینال‌های چهار و شش، توزیع مسافران بین ترمینال‌های موجود به صورت متعادل و كاهش بار ترافیكی مسیرها و خیابان‌های منتهی به ترمینال‌ها از مزیت‌های این اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور متوسط روزانه بیش از 300 پرواز مسافری و بیش از ۳۵ هزار مسافر در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران انجام می‌شود که سهم هواپیمایی نفت از این جابجایی در روز 14 پرواز است.

یادآور می‌شود در حال حاضر 57 درصد پروازها از ترمینال چهار و 43درصد نیز از ترمینال دو صورت می‌گیرد.

پیش از این  قرار بود انتقال پروازهای شرکت هواپیمایی نفت از یکم دی ماه به ترمینال دو فرودگاه مهرآباد منتقل شود./

نظر شما