شناسهٔ خبر: 28752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

نصب ۱۲۰ عدد نیوجرسی در پل تقاطع بهشت هاجر ملایر

نیوجرسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از نصب ۱۲۰ عدد نیوجرسی در پل تقاطع بهشت هاجر جهت ایمنی بیشتر این مسیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمد رودباری در رابطه با عملکرد شهرستان ملایر در مردادماه عنوان کرد: در این ماه، ۸ کیلومتر خط‌کشی راه‌های آسفالته انجام و ۷۳۲ عدد نیز بازتاب ایمنی در مسیرها نصب شده است.

وی ادامه داد: نصب ۵۱۰ عدد انواع تابلوهای اخطاری و انتظامی، تعمیر و نصب ۱۱ عدد سرعت‌گیر و تهیه و نصب ۱۰ شاخه گاردریل و حفاظ پل نیز در جهت ایمنی بیشتر مسیرها انجام شده است.

رودباری یادآور شد: همچنین در این ماه ۹ مورد رسیدگی به مسائل حریم و ۳۸ کیلومتر آزادسازی حریم در محورهای ملایر-اراک - بروجرد و همدان - حاجی‌آباد انجام شده است.

وی تصریح کرد: در بحث فعالیت‌های راهداری ۱۱۲ کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر، ۴۸۲ مترمربع لکه‌گیری راه‌های آسفالته و ۸ کیلومتر رگلاژ راه‌های شنی صورت گرفته است.

رودباری اضافه کرد: تسطیح شانه راه‌های آسفالته به میزان ۵۰ کیلومتر، اصلاح ۲ مورد پیچ خطرناک در دوربرگردان واشاندوراهی بروجرد و اصلاح ۳ تقاطع در چهارراه دهلق محور آورزمان چهارراه بهاره محور آورزماندو راهی بروجرد در محور بروجرد از دیگر اقدامات راهداری در ملایر است.           

نظر شما