شناسهٔ خبر: 2876 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزير راه و شهرسازي در سفر هيات دولت به خراسان جنوبي

بيمارستان 140 تخت‌خوابي طبس به بهره‌برداري مي‌رسد

بيمارستان 140 تخت‌خوابي طبس بيمارستان 140 تختي شهرستان طبس كه با نظارت و راهبري نيروهاي فني-مهندسي سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي احداث شده است، تا پايان هفته اول دي 93 به طور رسمي گشايش مي يابد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي و به نقل از روابط عمومي سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي، عمليات احداث بيمارستان 140 تختي شهرستان طبس از سال 87 شروع شد و با صرف 27 ميليارد و 188 ميليون تومان هزينه به اتمام رسيده است كه تا پايان هفته اول دي 93 به بهره برداري مي رسد.

بنابراين گزارش ، بيمارستان 140 تختي شهرستان طبس در استان خراسان جنوبي با بيش از 13 هزار مترمربع زيربنا داراي 7 اتاق عمل ، بخش هاي مراقبت ويژه CCU-ICU-NICU، بستري،زنان و زايمان، كودكان، درمانگاه، آزمايشگاه، راديولوژي، فيزيوتراپي و داروخانه است.

اين گزارش حاكي است ، سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي پيش از اين نيز سه پروژه بيمارستاني سرايان،درميان و سربيشه در استان خراسان جنوبي را تكميل و تحويل دستگاه بهره بردار داده است.

اين گزارش مي افزايد: علاوه بر بيمارستان 140 تختي شهرستان طبس كه آماده بهره برداري است، سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي پروژه احداث بيمارستان 141 تختي شهرستان فردوس استان خراسان جنوبي را نيز در دست اجرا دارد كه ميزان پيشرفت فيزيكي اين پروژه به 67 درصد و اعتبارات هزينه شده براي آن به 12 ميليارد تومان مي رسد.

گفتني است سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي به عنوان يكي از سازمان‌هاي تخصصي وابسته به وزارت راه و شهرسازي از بدو تأسيس تاكنون 176 پروژه بيمارستاني با 16971 تخت را تكميل و تحويل دستگاه بهره‌بردار داده است.

همچنين براساس برنامه ريزي انجام شده ، اين سازمان در سال 93 تعداد 28 پروژه بيمارستاني با 2476 تخت را تحويل دستگاه بهره بردار خواهد داد.

نظر شما