شناسهٔ خبر: 28769 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آغاز سفر فلایت چک بر فراز فرودگاه‌های جنوب و جنوب غربی كشور

فلایت چک بسیو دوشنبه(۲۶ مهرماه) هواپیمای فلایت‌چک وارد فرودگاه یاسوج شده تا طی دو روز دستگاه‌ کمک ناوبری DVOR را راه‌اندازی کرده و دستگاه کمک ناوبری NDB آن را وارسی پروازی کند.مقصد بعدی این هواپیما، فرودگاه اهواز است. فلایت‌چک در این سفر دو روزه دستگاه‌های کمک ناوبری NDB، DVOR و ILS این فرودگاه را وارسی پروازی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هواپیمای فلایت‌چک پس از ۶۰۰ ساعت پرواز وارد سومین فاز سرویس شد. اکنون دوره سوم تعمیر و سرویس این هواپیما به پایان رسیده است و از بیست و ششمین روز مهرماه راهی فرودگاه‌های جنوب غربی و جنوبی کشور می‌شود.

دوشنبه(۲۶ مهرماه) هواپیمای فلایت‌چک وارد فرودگاه یاسوج شده تا طی دو روز دستگاه‌ کمک ناوبری DVOR را راه‌اندازی کرده و دستگاه کمک ناوبری NDB آن را وارسی پروازی کند.

مقصد بعدی این هواپیما، فرودگاه اهواز است. فلایت‌چک در این سفر دو روزه دستگاه‌های کمک ناوبری NDB، DVOR و ILS این فرودگاه را وارسی پروازی می‌کند.

همچنین هواپیمای فلایت‌چک در ادامه وارد فرودگاه آبادان می‌شود تا کامیشنینگ دستگاه کمک‌ناوبری DVOR این فرودگاه را انجام دهد. فرودگاه‌های لار و لامرد نیز از مقاصد بعدی این هواپیماست تا به ترتیت دستگاه‌های کمک ناوبری DVOR و VOR آن‌ها را وارسی پروازی کند.

در این دوره از سفرها، هواپیمای فلایت‌چک راهی فرودگاه‌های ماهشهر، خارک، سیری، لاوان و بندرعباس هم خواهد شد تا دستگاه‌های کمک ناوبری آن‌ها را وارسی پروازی کند.

نظر شما