شناسهٔ خبر: 28775 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

حسین عاشوری:

ترانزیت ریلی در کشور گسترش می‌یابد/ کریدورهای جدیدی در حال ایجاد است

حسین عاشوری معاون بهره برداری و سیر و حرکت شرکت راه آهن ایران از طرح های گسترش ترانزیت ریلی تا ۵ میلیون تن خبر داده و گفته است: برنامه های جدیدی در زمینه حمل و نقل بین المللی داریم و کریدورهای جدیدی در حال ایجاد است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه آهن؛ حسین عاشوری گفته است : به منظور گسترش فعالیت های حمل و نقل بین المللی شرکت راه آهن و هماهنگی بیشتر با راه آهن‌های منطقه، تجار و صاحبان بار و نیز دستیابی به اهداف راه آهن در توسعه فعالیت های ترانزیت و گسترش کریدورهای بین المللی ، اداره کل جدید بازرگانی بین المللی تاسیس شد. 

در مراسم معارفه نجفی به عنوان مدیر اداره کل بازرگانی بین المللی، عاشوری ضمن تقدیر از فعالیت‌های علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی از آقای نجفی به عنوان فرد مناسبی برای راهبری این اداره کل، برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های راه آهن در زمینه توسعه حمل‌ونقل ترانزیتی نام برد.

عضو هیت مدیره راه‌آهن؛جذب بار و ایجاد و گسترش ارتباطات حمل و نقل بین المللی با سایر راه آهن‌ها ( بخصوص راه آهن های منطقه )، صاحبان بار و تجار بین المللی و شناسایی و اطلاع رسانی مطلوب و مناسب را از جمله دلایل تشکیل این اداره کل ، برشمرد.

وی همچنین به تشریح تعدادی از برنامه های راه آهن در زمینه حمل و نقل بین المللی و کریدورهای جدیدی که در حال ایجاد شدن است پرداخت و گفت:برنامه راه آهن دستیابی به ۵ میلیون تن بار ترانزیت در سال است که هر چند دور از دسترس می کند اما امیدواریم با تلاش و همکاری تمامی نیروهای راه آهنی این رقم را دست یافتنی کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما