شناسهٔ خبر: 28835 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی انجام شد:

معارفه اولین فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی

نشست اولین فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مراسم معارفه فرمانده یگاه حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور پورمهدی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری، خلیل الهی دادستان تبریز، عباس نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی، مدیران و روسای ادارات راه و شهرسازی و سایر مسئولین در محل سالن جلسه این اداره کل برگزار شد.

بنابراین گزارش، توحید اخلاقی ضمن تسلیت ایام محرم و خیرمقدم به حضار گفت: تشکیل این یگان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با تلاش بیشتری حفظ اراضی ملی جدی‌تر باشد و همچنین حفاظت از منابع و اراضی ملی همت همگانی را می‌طلبد که با مساعدت‌های دادستان و سایر ادارات و نهادها این امر مهم به عهده یگان حفاظت از اراضی گذاشته شده است.

وی در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای فرمانده این یگان اظهار امیدواری کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید جلوی زمین‌خواری‌ها را گرفت چون این منابع متعلق به نسل آینده است.

همچنین در این مراسم معاون عمرانی استانداری، دادستان تبریز و فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان این مراسم سرهنگ محمد جعفرزاده به‌عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی شد.

نظر شما