شناسهٔ خبر: 28945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تفکیک حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان

جلسه طی برگزاری نشستی صمیمی بین مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران با روسای ادارات شهرستانی ضمن تقدیر و تشکر از آن‌ها گفت: مأموریت‌های اداری و اجرایی مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به اداره کل راهداری و حمل و نقل واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: انتقال وظایف حوزه راهداری ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در راستای ایجاد انسجام تشکیلاتی و مدیریت یکپارچه در نگهداری شبکه راه‌های کشور اجرا می‌شود و این طرح بر اساس مصوبه شورای عالی اداری کشور است که در سراسر کشور در حال انجام است.

رئیس شورای حمل و نقل استان گیلان در ادامه ضمن اعلام شرح وظایف سرپرستان جدید ادارات گفت: انتزاع حوزه راهداری به معنای کم شدن وظایف راه و شهرسازی نیست بلکه با نگاه ویژه شخص وزیر به حوزه‌های معماری و شهرسازی، مسکن و ساختمان و دیگر حوزه‌های راه و شهرسازی، شرایط برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات در این حوزه‌ها فراهم می‌شود.

این مقام مسئول به انتقال کلیه ماشین‌آلات سنگین راهداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های خالصانه شبانه‌روزی کارکنان راهداری و آرزوی موفقیت برای ایشان اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی گیلان همانند گذشته به‌عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی در استان فعالیت دارد و در این نقل و انتقال تنها تغییر ساختار سازمانی صورت می‌گیرد.

خاوری در ادامه اذعان کرد: همه ما راهدار هستیم و باید تفکر راهداری داشته باشیم و با این تفکر به مردم خدمت کنیم و ما در مواقع بحرانی دوشادوش و در کنار همکارانمان در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواهیم بود.

وی در پایان این نشست بیان کرد: کلیه وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان منتقل شده است.

نظر شما