شناسهٔ خبر: 28959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امانی خبر داد:

افزایش دوربین‌های هوشمند جاده‌ای اصفهان/ اصفهان معین خوزستان برای انتقال زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چزابه

داریوش امانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان معین خوزستان برای انتقال زائران اربعین از مرزهای شلمچه و چزابه است، گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی زائران استان اصفهان درسال جاری ۱۶۰۰ دستگاه اتوبوس را آماده خدمت‌رسانی کرده‌ایم.

داریوش امانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان درگفت وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: امسال اصفهان استان معین خوزستان در حمل و نقل زائران اربعین از مرز شلمچه و چزابه است و با هماهنگی صورت گرفته از چهار روز قبل تا چهار روز بعد از اربعین اتوبوس‌های تعیین شده ناوگان عمومی استان اصفهان در مرزها مستقر خواهند بود.

امانی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود ۳۰۰ هزار زائر اربعین یعنی ۱۰درصد بیشتر از سال گذشته از استان اصفهان داشته باشیم، افزود: از ۲۰۰۰ اتوبوس ناوگان عمومی استان ۱۶۰۰ دستگاه را به زائران اربعین اختصاص داده‌ایم که بیشتر آنها قدمت کمتر از ۱۰ سال دارند.

نصب ۳۰ دستگاه دوربین هوشمند جدید تا پایان امسال

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان همچنین با اشاره به اینکه اکنون ۱۱۸ دوربین نظارت تصویری و ثبت تخلف، ۱۰۰ دوربین هوشمند ترددشمار و چهار دستگاه سامانه توزین درجاده‌های استان فعال شده است، گفت: از نظر تعداد دوربین هوشمند نظارت تصویری و ثبت تخلف مقام سوم کشور و از نظر سامانه توزین و ترددشمار مقام اول کشور را داریم و قرار است تا پایان امسال ۳۰ دستگاه ثبت تخلف و نظارت تصویری جدید فعال شود.

امانی همچنین با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال با افزایش ۱۳.۹ درصدی تلفات جاده‌ای در اصفهان مواجه شده‌ایم، افزود: تنها دو درصد تصادفات مربوط به ناوگان عمومی بوده است.

نظر شما