شناسهٔ خبر: 29058 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر خبر داد:

خط‌کشی ۱۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اهر در آذربایجان‌شرقی

خط کشی جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر آذربایجان‌شرقی از خط‌کشی ۱۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علی سلطانی با اشاره به شروع عملیات خط‌کشی در حوزه استحفاظی شهرستان اهر گفت: این عملیات در راستای ارتقاء ایمنی راه‌های مواصلاتی شهرستان، از ششم مهرماه در حال انجام است.

وی بابیان اینکه در این عملیات ۱۳۵ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان اهر خط‌کشی می‌شود، گفت: اکیپ عملیاتی این اداره کار خود را از روز سه‌شنبه با خط‌کشی از انتهای گردنه گویجه بیل به‌طرف سه‌راهی ینگجه (مسیر اهر به تبریز) به‌صورت سه خطه و در حدود ۷ کیلومتر آغاز کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر افزود: در همین راستا یک کیلومتر نیز از طرف تبریز به اهر خط‌کشی انجام‌شده است که ماندگاری خطوط در این مسیر کاملاً از بین رفته بود.

سلطانی تصریح کرد: اکیپ این اداره خط‌کشی در کمربندی جنوبی (اهر – مشگین شهر) به طول ۷ کیلومتر، جاده اصلی اهر - مشگین شهر به طول ۴۰ کیلومتر، جاده اهر- هوراند با ۴۰ کیلومتر، محور اهر – ورزقان به طول ۳۰ کیلومتر، محور اهر - کلیبر در ۷ کیلومتر و خط‌کشی ۳ کیلومتر از ورودی شهر اهر تا پلیس‌راه را به پایان رسانده است.

نظر شما