شناسهٔ خبر: 29075 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌بینی باران در بیشتر استان‌ها در تاسوعا و عاشورای حسینی

احد وظیفه سازمان هواشناسی آسمان برخی مناطق کشور را در دو روز آینده و مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بارانی پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، سازمان هواشناسی کشور برای استان ‌های ساحلی دریای‌خزر طی دو روز آینده در برخی ساعات، بارش پراکنده رعد و برق، وزش باد و در دامنه‌های جنوبی البرز افزایش ابر پیش‌بینی کرده است.

همچنین در این مدت در ساعات بعد ازظهر در برخی از نقاط استان یزد و ارتفاعات استان اصفهان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات استان‌های کرمان و فارس شاهد افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده خواهیم بود.

سازمان هواشناسی روز چهارشنبه (عاشورای حسینی) برای استان اردبیل، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات استان آذربایجان‌شرقی و ارتفاعات خراسان‌رضوی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی کرده است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران به ایرنا گفت: دمای هوای تهران امروز (۱۹ مهر) ۲۸ درجه بالای صفر، رطوبت هوا ۹ درصد و سرعت وزش باد بیش از ۱۸ کیلومتر بر ساعت بوده و کمینه و بیشینه هوای امروز تهران بین ۱۶ تا ۳۰ درجه پیش‌بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای پایتخت برای روز سه شنبه (تاسوعا) بین ۱۶ تا ۲۹ درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران نیز در این روز صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی، کمینه و بیشینه هوای تهران را در روز چهارشنبه (روز عاشورا) بین ۱۶ تا ۲۹ درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: در این روز آسمان تهران صاف تاکمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. /

نظر شما