شناسهٔ خبر: 2915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه و شهرسازي خبرداد:

تكميل ۲۸ پروژه بيمارستاني در سال مالي۹۳ با ۳۷۹ ميليارد تومان اعتبار

محمدجواد علیزاده معاون وزير راه و شهرسازي درحاشيه مراسم افتتاح بيمارستان ۱۴۰ تختي طبس در سفر رئيس جمهور به استان خراسان جنوبي گفت: در سال مالي ۹۳ تعداد۲۸ پروژه بيمارستاني كه براي ساخت آنها ۳۷۹ ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است، تكميل و تحويل دستگاه بهره بردار مي شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومي سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي ، محمد جعفر عليزاده با بيان اينكه تكميل ۲۸ پروژه بيمارستاني با ۲۴۷۶ تخت تا پايان سال مالي ۹۳ برنامه ريزي شده است، اظهار داشت: در مجموع براي احداث اين تعداد بيمارستان ۳۷۹ ميليارد تومان در سال هاي گذشته و امسال هزينه شده است.

مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به اينكه از ۲۸ پروژه برنامه ريزي شده تا كنون۹ بيمارستان با ۱۰۶۴ تخت و اعتبار ۱۳۰ ميليارد تومان تكميل شده اند، افزود: دو پروژه بيمارستاني ۳۵ تختي بيضاء و ۸۸ تختي بستك در استان هاي فارس و هرمزگان كه براي ساخت آنها بيش از ۱۹ ميليارد تومان هزينه شده است نيز آماده تحويل به وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي براي تجهيز هستند.

معاون وزير راه و شهرسازي تصريح كرد: ۱۷ پروژه بيمارستاني ديگر كه در مجموع داراي ۱۲۸۹ تخت هستند تا پايان سال مالي ۹۳ تكميل خواهند شد.

عليزاده در ادامه به مشخصات بيمارستان طبس كه در سفر رئيس جمهور به استان خراسان جنوبي افتتاح شد اشاره كرد و گفت: اين بيمارستان با بيش از ۱۳ هزار مترمربع زيربنا داراي ۷ اتاق عمل ، بخش هاي مراقبت ويژه CCU-ICU-NICU، بستري،زنان و زايمان،كودكان،درمانگاه،آزمايشگاه،راديولوژي، فيزيوتراپي و داروخانه است.

وي اظهار داشت: علاوه بر بيمارستان ۱۴۰ تختي شهرستان طبس كه افتتاح شد، سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي پروژه احداث بيمارستان ۱۴۱ تختي شهرستان فردوس استان خراسان جنوبي را نيز در دست اجرا دارد كه ميزان پيشرفت فيزيكي اين پروژه به ۶۷ درصد و اعتبارات هزينه شده براي آن به ۱۲ ميليارد تومان مي رسد.

نظر شما