شناسهٔ خبر: 29160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عبدالله بهادری تشریح کرد:

جزئیات وضعیت عمرانی پروژه‌های راه و شهرسازی استان کرمانشاه

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از ۲۰۷ پروژه حوزه راه روستایی ۲۰۴ پروژه و از کل ۲۲ پروژه حوزه فنی اجرایی ۹ پروژه تا کنون به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، مهندس عبدالله بهادری که پیگیری و تخصیص به موقع اعتبارات به پروژه ها را مهمترین عامل در سرعت اجرا می داند گفت : در سال جاری هم با اعتبار هزینه شده ای معادل ۶۰۲۳۰۹ میلیون ریال ، ۱۵۵/۳ کیلومتر راه روستایی در غالب ۴۴ پروژه و همچنین ۵۵۲۲۲ متر مربع ساختمان دولتی و عمومی در غالب ۶ پروژه آماده افتتاح و بهره برداری است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه های بهسازی و اسفالت راه های روستایی در ۱۲ شهرستان کرمانشاه ، اسلام آباد غرب ، کنگاور ، صحنه ، هرسین ، سنقر ، ثلاث باباجانی ، جوانرود ، گیلانغرب ، سرپل ذهاب ، دالاهو و پاوه  اجرا شده ، ۶ پروژه حوزه فنی اجرایی را هم ، شامل احداث ۲ پایگاه امدادی هلال احمر در شهرستان های کنگاور  و سنقر ، احداث و تجهیز ۲ دهکده مهارتی فنی و حرفه ای در هرسین و اسلام آباد غرب  ، ساخت کتابخانه شهید عسگری کرمانشاه و محوطه سازی یادمان شهدا و دفاع مقدس در بازی دراز عنوان کرد.

عبدالله بهادری در پایان خاطر نشان کرد: از ۲۰۷ پروژه حوزه راه روستایی ۲۰۴ پروژه و از کل ۲۲ پروژه حوزه فنی اجرایی ۹ پروژه تا کنون به بهره برداری رسیده است.

این در حالی است که در سایر پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به استان در حوزه بافت های فرسوده هم ۳ پروژه از مجموع ۶ پروژه ، همچنین در حوزه ساخت و توسعه هم ۶۰ درصد کل عملیات بزرگراه کربلا اتمام و مابقی به سرعت در حال اجراست.

نظر شما