شناسهٔ خبر: 29210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان خبر داد:

احداث بیمارستان رودبار جنوب در کرمان جنوبی

بیمارستان رودبار جنوب مدیر حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان از احداث بیمارستان رودبار جنوب با زیربنای ساختمان اصلی ۳۲۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۶ هکتار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمدرضا کرد ساردوئی مدیر حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: بیمارستان رودبار جنوب با زیربنای ساختمان اصلی ۳۲۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۶ هکتار ساخته شد.

کمیسیون تحویل موقت بیمارستان فوق‌ و در تاریخ ۹۵/۰۷/۱۸ با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، نمایندگان وزارت بهداشت و درمان، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و هم‌چنین نمایندگان سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی برگزار شد و بیمارستان مذکور جهت تجهیز به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

اعتبار هزینه شده در این بیمارستان مبلغ ۸۰ میلیارد ریال است.

بیمارستان فوق‌ شامل بخش‌های اورژانس و بستری مردان و زنان و اتاق عمل‌ها و زایشگاه – درمانگاه – آزمایشگاه و رادیولوژی همچنین بخش‌های پشتیبانی است.

وی بیان کرد: با احداث این بیمارستان امیدواریم بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم این منطقه و مناطق هم‌جوار را در حوزه درمانی برطرف کرده و مراجعه آن‌ها را برای درمان به شهرها و استان‌های دیگر کاهش دهد.

نظر شما