شناسهٔ خبر: 29229 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

احمدی لاشکی:

۸۰ درصد سواحل مازندران در اختیار نهادهای دولتی است/ اراده خوبی در جهت آزادسازی سواحل شکل گرفته است

سواحل مکران نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی خبر‌ داده که ۸۰ درصد سواحل استان مازندران در اختیار نهادهای دولتی است و در عین حال گفته است:تلاش ها برای آزادسازی سواحل به خوبی پیش می‌رود و اگر این روند ادامه یابد تحولی در زمینه آزادسازی سواحل و ارایه خدمت به عموم مردم پدید خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، قاسم احمدی لاشکی در خصوص آزاسازی سواحل به خبرگزاری خانه ملت گفته است در دولت گذشته شروع خوبی در زمینه آزادسازی سواحل صورت گرفت اما ناتمام ماند و در ادامه، نتوانستند مسیر خوبی را در پیش بگیرند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته طی یکسال اخیر نیز در استان مازندران شاهد اقدامات خوبی در زمینه آزادسازی سواحل هستیم تاجایی که در حوزه انتخابیه اینجانب، تلاش ها برای آزادسازی سواحل به خوبی پیش می‌رود و اگر این روند ادامه یابد تحولی در زمینه آزادسازی سواحل و ارایه خدمت به عموم مردم پدید خواهد آمد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه درحال حاضر اراده خوبی در جهت آزادسازی سواحل شکل گرفته، تصریح کرد: اکنون تمام فرمانداری‌ها در استان مازندران همت خود را به کار گرفته و محکم پشت آزادسازی سواحل ایستاده‌اند و در این میان دادستان نیز همراهی لازم را دارد و با توجه به اینکه اجماع عمومی در این زمینه وجود دارد امیدواریم مانعی ایجاد نشود.

وی یادآور شد: البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که بخش‌هایی از سواحل در دست دولت است و لذا برای آزادسازی سواحلی که در دست دولتی‌ها است با مشکل مواجه هستیم و تنها آزادسازی سواحلی که در دست اشخاص است به خوبی پیش می‌رود.

احمدی لاشکی تاکید کرد: هنوز نتوانستیم با دولتی‌ها برخورد کنیم بدان معنا که حدود ۳۳۸ کیلومتر طول مسیر سواحل در استان مازندران است و به جرات می‌توان گفت که حدود ۸۰ درصد آن در دست نهادهایی است که نتوانستیم اقدامی در جهت آزادسازی آن انجام دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: حال امیدواریم با تلاشی که از سوی مسئولان مربوطه شکل گرفته بتوان علاوه بر آزاد سازی سواحل از دست افراد، سواحلی که اکنون در اختیار برخی نهادها قرار دارد نیز آزاد کنیم.

نظر شما