شناسهٔ خبر: 29234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام گرفت؛

برگزاری بیست و چهارمین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل

نشست بیست و چهارمین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل در سال جاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای کمسیون ماده ۵ استان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، در این جلسه که صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای کمسیون ماده ۵ استان در محل استانداری برگزار شد، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش کلی از جلسات برگزار شده در سال جاری افزود: از اول امسال تعداد ۴۰ جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۵ استان با بررسی ۳۳۱ پرونده در دبیرخانه کمیسیون مستقر در راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شده است.

وی گفت: پس از بررسی پرونده‌ها در جلسات کمیته کارشناسی جهت تصویب نهایی به کمیسیون ماده ۵ ارجاع شده است.

دبیر کمیسیون ماده ۵ استان به جلسات برگزار شده کمیسیون ماده ۵ استان اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۴ جلسه مربوط به پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ شهرهای استان اردبیل در سال جاری برگزار شده و طی این جلسات در خصوص ۳۴۵ پرونده مطروحه بحث و بررسی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، در بیست و چهارمین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اردبیل که صبح امروز برگزار شد تعداد ۱۹ پرونده ارسال شده از سوی شهرداری اردبیل مطرح و در خصوص آن‌ها ضمن بحث و بررسی و تصمیم‌گیری شد.

لازم به ذکر است کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که مربوط به بررسی تغییرات طرح‌های تفصیلی شهرهای استان است در حال حاضر برای ۲۰ شهر استان اردبیل که دارای طرح تفصیلی مصوب هستند برگزار می‌گردد.

نظر شما