شناسهٔ خبر: 29274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ارزیابی عملکرد سال ۹۴،

اداره راه و شهرسازی لارستان مقام‌های استانی و کشوری را کسب کرد

ناصر فنونی مقام‌های استانی و کشوری در ارزیابی سال ۹۴ به اداره کل راه و شهرسازی لارستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، ناصر فنونی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی لارستان کسب دستگاه برگزیده در ارزیابی عملکرد سال ۹۴ را از عناوین تحقق یافته این اداره کل برشمرد.

وی کسب رتبهٔ هفتم از بین ۷۰ دستگاه اجرایی استانی و رتبهٔ ممتاز در بین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور را از جمله افتخارات این مجموعه عنوان کرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی لارستان همچنین کسب رتبهٔ اول دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت راه و شهرسازی در سطح استان فارس را از جمله نتایج حاصل شده در سال ۹۴ برشمرد.

فنونی یادآور شد: جشنواره شهیدرجایی سالیانه به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آن‌ها، مورد ارزیابی قرار گرفته و با رویکرد کار تیمی، ابلاغ می‌شود.           

شایان ذکر است اداره کل راه و شهرسازی لارستان در سال ۹۳ رتبهٔ هشتم این ارزیابی را کسب و در سال ۹۴ با یک رتبه بالاتر مقام هفتم را به خود اختصاص داده است.

نظر شما