شناسهٔ خبر: 29350 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

کاپیتان جدیدی خبر داد:

اتصال مراکز استان‌ها به جزیره کیش با مسیرهای جدید هوایی/ بعد از سنندج ‌مسیر پروازی ‌شاهرود -‌کیش راه اندازی می‌شود

مسافران نوروزی در فرودگاه کیش مدیر‌عامل شرکت هواپیمایی‌کیش با بیان اینکه پذیرای درخواست‌های‌گردشگری از مراکز استان ها جهت راه اندازی مسیر پروازی به جزیره کیش هستند، عنوان کرد: به زودی مسیر پرواز شاهرود – کیش جهت‌ جابجایی گردشگران این دو منطقه راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کاپیتان جدیدی مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش که خلبان اولین پرواز در مسیر جزیره کیش – سنندج – کیش بود، در خصوص این پرواز گفت: این مسیر پروازی با هدف ارائه خدمات مطلوب در حمل و نقل هوائی، تسهیل شرایط سفر و توسعه صنعت گردشگری بین دو شهر جزیره کیش و سنندج راه اندازی شد و در تلاش هستیم تا برقراری مسیرهای جدید پروازی سایر مراکز استان های کشور را به جزیره کیش متصل کنیم.

وی در خصوص این مسیر پروازی گفت: به لحاظ اینکه فرودگاه شهر سنندج در منطقه ای کوهستانی واقع شده و دارای موانع طبیعی بسیاری است، این مسیر پروازی بسیار سخت و دشوار انجام می شود ولی توانستیم با تمام این سختی ها این مسیر پروازی را برقرار سازیم.

کاپیتان جدیدی با بیان اینکه پذیرای درخواست های گردشگری از مراکز استان ها جهت راه اندازی مسیر پروازی به جزیره کیش هستند، عنوان کرد: به زودی مسیر پرواز شاهرود – کیش جهت  جابجایی گردشگران این دو منطقه راه اندازی می شود.

وی افزود: در همین راستا درخواست هایی نیز مبنی بر راه اندازی خط پروازی اراک – کیش به این شرکت هواپیمایی انجام شده که با بررسی و برنامه ریزی، امکان انتقال گردشگران بین اراک – کیش را نیز هموار خواهیم ساخت.

جدیدی در ادامه یاد آور شد: شرکت هواپیمایی کیش روزانه با انجام ۱۸ تا ۲۰ پرواز مسافران را از تهران و سایر مراکز استان ها به جزیره کیش جابجا می کند.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی کیش در خصوص تغییر و یا افزایش نرخ بلیت هواپیما اعلام کرد: در پی دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  این شرکت هواپیمایی در مسیر های منتهی به جزیره کیش حتی در زمان افزایش سفرها از جمله در تابستان، اعیاد و مناسبت ها افزایش قیمت بلیت نخواهد داشت.

روابط عمومی فرودگاه کیش خبر داده است که توسعه مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی کیش با هدف حمایت و جلب اعتماد گردشگران در سراسر کشور  انجام می شود.

 مسیر پروازی کیش – سنندج  از ۲۴ مهر ماه و در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برقرار است که ساعت پرواز از کیش ۷ صبح  و  از سنندج ۱۰ صبح است.

نظر شما