شناسهٔ خبر: 29421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

پایانه اتوبوس بین شهری معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی این استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمدرضا آقاخانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در اولین جلسه کمیته حمل و نقل وسوخت ستاد اربعین سال ۱۳۹۵ با اعلام آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: امسال با هماهنگی و مساعدت سایر دستگاه‌های مرتبط, اقدامات لازم و اولیه مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته انجام خواهد گرفت تاحرکت زائران با سامان‌دهی بیشتر و در صورت امکان با استفاده از کاروان‌های مجاز صورت پذیرد.

 آقاخانی همچنین تصریح کرد: حفظ ایمنی تردد، تکریم زائران اربعین حسینی، تأمین وسایل نقلیه سالم و مناسب و هماهنگی کامل با این اداره کل در مقوله اعزام اتوبوس به مرز مهران از مهم‌ترین وظایف مدیران و متصدیان شرکت‌های مسافربری استان است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: جهت جلوگیری از مشکلات به وجود آمده در سال‌های قبل و سرگردانی زائرین در مسیر برگشت به کلیه کاروان‌ها و هیات ها اعلام شد جهت تهیه اتوبوس صرفاً با شرکت‌های حمل و نقل عقد قرارداد نموده و از انعقاد قرارداد با رانندگان ویا افراد متفرقه خودداری نمایند همچنین شرکت‌ها و مدیران فنی کنترل مضاعفی بر وسایط نقلیه اعزامی داشته و از اعزام ناوگان دارای نقص جدا خودداری کنند.

 وی گفت: این اداره کل آمادگی کامل دارد تا اتوبوس و کامیون موردنیاز را جهت خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

نظر شما