شناسهٔ خبر: 29448 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

اقشار آسیب‌پذیر و حقوق شهروندی در محدوده‌ها و محله‌های هدف بازآفرینی شهری

پوستر نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در نشست سوم از دفتر یازدهم خود، روز دوشنبه سوم آبان ماه به موضوع کودکان و حقوق شهروندی؛ بررسی وضعیت کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر یازدهم از سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در نشست سوم خود تحت‌عنوان کودکان و حقوق شهروندی؛ بررسی وضعیت کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، کودکان کار و خیابان در محدوده‌ها و محله‌های هدف بازآفرینی شهری به تحلیل زندگی اقشار آسیب‌پذیر و حقوق شهروندی در محدوده‌ها و محله‌های هدف بازآفرینی شهری می‌پردازد.

در این نشست که به همت شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در محل آن شرکت به نشانی تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۵۱ برگزار می شود، مروئه وامقی، فاطمه قاسم‌زاده و سیدحسن موسوی چلک به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین زهرا رحیمی مدیرعامل جمعیت دانشجویی مردمی امام علی (ع) از اعضای پنل و سعید معیدفر مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی دبیر علمی این نشست خواهد بود.

شرکت برای علاقمندان در این نشست تخصصی آزاد است و این برنامه روز دوشنبه ۳ آبان ماه ساعت ۱۴ در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود. /

نظر شما