شناسهٔ خبر: 29554 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی به هرمزگان

بازدید منصور آرامی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در راستای بازدیدهای دوره‌ای خود از بنادر کشور با سفر به هرمزگان پیش از ظهر امروز از ظریفت‌های مختلف مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، منصور آرامی را که جمعی از مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی همراهی می‌نمایند پیش از ظهر امروز از بخش‌های مختلف مجتمع بندری شهید رجایی، اراضی پشتیبانی و دویست هکتاری، طرح توسعه این مجتمع بندری، پایانه لجستیک کالا، بندر نفتی خلیج‌فارس و مهمانسرای مجتمع بندری شهید رجایی بازدید کرد.

قرار است آرامی در نوبت بعد از ظهر جلسه مشترکی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و اعضای معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع بنادر شهید رجایی، شهید باهنر و بندرلنگه برگزار نماید برگزاری جلسه با اعضای شورای اداری استان هرمزگان نیز از دیگر برنامه‌های وی در روز نخست سفر به هرمزگان است.

افتتاح خط کشتیرانی بندرعباس به کیش و پرده‌برداری از شناور چوبی (حوری) در بندر شهید حقانی، همچنین بازدید از چند پروژه دریایی و بندری در جزایر قشم و هرمز از جمله برنامه‌های تدوین شده روز دوم سفر معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی به هرمزگان است.

نظر شما