شناسهٔ خبر: 29581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی جویم خبر داد:

ایمن‌سازی محور لار- شیراز

عبدالله قهرمانی پیر سلامی رئیس اداره راه و شهرسازی جویم استان فارس از بخشی از ایمن‌سازی محور لار- شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، عبدالله قهرمانی پیر سلامی رئیس اداره راه و شهرسازی جویم بخشی از فعالیت‌های این حوزه را تشریح کرد.

قهرمانی گفت: با توجه به تأکیدات مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در خصوص ارتقای ضریب ایمنی و اصلاح شیب شیروانی محورها به‌منظور تأمین ایمنی بیشتر با وسایل نقلیه عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی و اصلاح شیب شیروانی در محورهای مواصلاتی در حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی جویم صورت گرفت.

وی با اشاره بر اینکه جویم به دلیل واقع شدن در محور اصلی مسیر لار- شیراز از نظر ایمنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم محورهای مواصلاتی این حوزه را ایمن کنیم.

قهرمانی پیرسلامی با بیان اینکه توقف خودروها بر اثر خرابی در تونل بزن یکی از معضلات همیشگی است، تصریح کرد: هم اکنون با احداث این پارکینگ قبل از تونل با حجم خاک‌برداری ۸ هزار مترمکعب بستر بسیار مناسبی را برای استراحت رانندگان و توقف آن‌ها صورت داده است.

رئیس اداره جویم در خصوص سایر اقدامات این اداره در حوزه راهداری اضافه کرد: شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی با حجم ۲۶۰ هزار مترمکعب و نیز تسطیح حریم و بوته کنی ۴۵ کیلومتر از محور جاده اصلی جهرم به لار را بخشی از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

نظر شما