شناسهٔ خبر: 29631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه آموزشی روسازی بتن غلتکی در استان بوشهر

فرزاد رستمی یک دوره کارگاه آموزشی تخصصی روش‌های روسازی بتن غلتکی با حضور مسئولین و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برگزاری چنین کارگاه‌هایی با عنایت به اجرای پروژه‌هایی با روش‌های نوین روسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر باعث افزایش اطلاعات کارشناسان راه و شهرسازی می‌گردد.

فرزاد رستمی افزود: اجرای پروژه‌هایی با روش‌های نوین روسازی و آسفالت‌های حفاظتی و اینکه انجام پروژه‌های بتن غلطکی (RCC) از پروژه‌های با اولویت اداره کل در سال جاری است.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی را افزایش سطح اطلاعات کارشناسان اداره کل در جهت هرچه بهتر اجرایی شدن پروژه‌های این چنینی و گامی مؤثر در این مسیر عنوان کرد.

لازم به ذکر است که در کارگاه مذکور، معرفی روسازی بتن غلتکی (R.C.C) کاربرد، مزایا و معایب، روش طراحی، روش اجرایی و تجربیات اجرایی در سطح کشور و بین‌الملل بوده که پس از پایان دوره آموزشی به سؤالات شرکت‌کنندگان در دوره پاسخ داده شد. و این دوره آموزشی مذکور توسط مهندسین مشاور راه یاب ملل برگزار شد.

نظر شما