شناسهٔ خبر: 29643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در دیدار با امام جمعه بخش خورش رستم خبر داد:

برقراری ارتباط سریع وایمن با احداث و بهسازی محور هشجین- فیروزآباد

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ارتباط سریع و ایمن مردم شهر هشجین و روستاهای اطراف با احداث و بهسازی محور هشجین-فیروزآباد فراهم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نعمتی امام جمعه بخش خورش رستمو جمعی از مردم شهر هشجین در بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهر هشجین افزود: پروژه احداث و بهسازی محور هشجین-فیروزآباد با توجه به اتصال شهر هشجین به محور اصلی اردبیل سرچم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: با احداث و اتمام این محور ارتباط سریع و ایمن مردم شهر هشجین و روستاهای اطراف را به مرکز استان و همچنین ارتباط آن‌ها را با مرکز کشور از طریق آزادراه تبریز-تهران فراهم خواهد شد.

محبت خواه تصریح کرد: این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر است که عملیات اجرایی در ۶ کیلومتر از آن در دست اجرا بوده و عملیات راهسازی در ۱ کیلومتر از آن به اتمام رسیده و لایه اول آسفالت اجرا شده است و نیز عملیات زیرسازی در ۵۰۰ متر دیگر از مسیر به اتمام رسیده و آماده اجرای آسفالت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به اقدامات انجام یافته در شهرستان خلخال اشاره کرده و تصریح کرد: راه‌هایی در سطح منطقه خلخال بوده که بعد از سی سال در یک سال گذشته توسط راه و شهرسازی آسفالت شده و به بهره‌برداری رسیده است. و بیشترین حجم عملیات در بحث ساخت و توسعه راه‌های اصلی و فرعی و روستایی مربوط به خلخال بوده که توسط راه و شهرسازی صورت گرفته و ادامه دارد.

وی افزود: بهترین راهکار در جهت احداث و توسعه راه‌های استان جذب سرمایه‌گذار با توجیه اقتصادی پروژه‌ها است و راه و شهرسازی استان اردبیل به‌عنوان مجری دولت با نگرشی مثبت آماده جذب سرمایه‌گذار برای احداث و توسعه راه‌های استان است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نعمتی امام جمعه بخش خورش رستم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جهت حل مشکلات راه‌های ارتباطی بخش خورش رستم خواستار توجه به خواسته‌های دیرینه مردم و حل مشکلات راه‌های ارتباطی این بخش شد.

نظر شما