شناسهٔ خبر: 29650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برداشته شدن یک گام دیگر برای ایجاد بزرگراه ایلام- مهران

جاده با اجرای فراخوان مناقصه چهارخطه ۱۹ کیلومتر دیگر از محور ایلام- مهران حدفاصل سه‌راهی ماربره تا صالح‌آباد این محور یک گام دیگر به بزرگراه شدن نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، پس از اجرایی شدن چهارخطه ده کیلومتر ورودی شهر مهران که تا اربعین حسینی (ع) امسال به بهره‌برداری می‌رسد و چهارخطه شدن خروجی شهر ایلام تا روستای مهدی‌آباد و اجرایی شدن چهارخطه ۵۰ کیلومتری تقاطع صالح‌آباد تا مهران هم‌اکنون مناقصه ۱۹ کیلومتر دیگر این محور حدفاصل سه‌راهی ماربره تا تقاطع صالح‌آباد در جریان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: با پی گیری و تلاش مسئولان و همکاران مجموعه راه و شهرسازی فراخوان مناقصه چهارخطه ۱۹ کیلومتر از محور ایلام- صالح‌آباد حدفاصل سه‌راهی ماربره تا تقاطع صالح‌آباد در حال انجام است که با اجرایی شدن این قطعه یک گام دیگر به تبدیل این محور به بزرگراه نزدیک می‌شویم.

 میر جعفریان برآورد هزینه این قطعه را نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات پیوست قانون بودجه، اوراق خزانه اسلامی و قیر یارانه‌ای تأمین خواهد شد.

وی بیان کرد: شرکت‌های پیمانکاری می‌توانند از این تاریخ تا ۱۳۹۵/۸/۹ برای دریافت اسناد مناقصه به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه نمایند و مهلت تحویل پیشنهاد قیمت تاریخ ۱۳۹۵/۸/۲۲ خواهد بود.

نظر شما