شناسهٔ خبر: 29678 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

سازمان هواشناسی اعلام كرد:

هشدار نسبت به بارندگی و وزش باد در مناطق شمالی و غربی کشور

بارش باران سازمان هواشناسی کل کشور با توجه به فعالیت سامانه بارشی در کشور نسبت به بارندگی و وزش باد در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیرو اطلاعیه شماره ۷۸، با توجه به فعالیت سامانه بارشی در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب کشور طی دو روز آینده سبب بارندگی و وزش باد خواهد شد. گاهی با تشدید بارش، آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استانهای سواحل خزر، مه گرفتگی و لغزنده شدن جاده های کوهستانی در جنوب گیلان، استان اردبیل و نواحی شمالی آذربایجان شرقی به شرح زیرپیش بینی می شود:

دوشنبه ۱۳۹۵/۰۸/۰۳: از امشب بارش باران گاهی رعدوبرق و در برخی نقاط آب گرفتگی در گیلان و غرب مازندران و مه غلیظ در جاده های کوهستانی گیلان، غرب مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی.    

سه شنبه ۱۳۹۵/۰۸/۰۴:  بارش باران گاهی رعدوبرق و در برخی نقاط آب گرفتگی در گیلان و غرب مازندران در برخی نقاط و بارش برف در ارتفاعات البرز غربی در جنوب گیلان، اردبیل، شمال زنجان و شمال و نیمه شرقی آذربایجان شرقی که موجب لغزندگی جاده در گردنه های کوهستانی می شود. 

با توجه به کاهش نسبی دما در روز سه شنبه بارش برف و اختلال در تردد جاده های کوهستانی شمال آذربایجان شرقی و همچنین جاده های کوهستانی بین گیلان و اردبیل به ویژه محور اسالم به خلخال و همچنین گردنه حیران پیش بینی می شود. از این رو توصیه می شود، ضمن رعایت نکات ایمنی اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید./

نظر شما