شناسهٔ خبر: 29754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کبودرآهنگ خبر داد:

بهسازی و روکش آسفالت در روستاهای کبودرآهنگ استان همدان

مجید رضا خدابنده لو سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کبودرآهنگ استان همدان از فعالیت پروژه بهسازی و روکش آسفالت در روستاهای کبودرآهنگ به طول ۱۳/۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مجیدرضا خدابنده‌لو در رابطه با پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان گفت: هم‌اکنون ۱۳/۵ کیلومتر پروژه بهسازی و روکش آسفالت در محورهای روستایی شهرستان کبودرآهنگ فعال شده و در دست اجراست.

وی افزود: هم‌اکنون در محور علیصدر، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی حسن‌آباد - علیصدر به طول چهار کیلومتر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کبودرآهنگ بیان کرد: از دیگر پروژه‌های فعال در این شهرستان بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی مسجدین ـ شیخ جراح به طول پنج کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی و بهسازی و روکش آسفالت محور داق داق آباد – قلی‌آباد به طول ۴/۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون احداث مجتمع اداری گل‌تپه با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و مجتمع اداری شیرین‌سو نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی فعال و در حال اجراست.

خدابنده لو در پایان به بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی گمین‌قلعه - باغچه در محور همدان- بیجار اشاره کرد و گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی داق داق آباد- بابان به طول سه کیلومتر در محور کبودرآهنگ - خلعت‌آباد و بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی ناصرآباد - زین‌آباد نیز به طول سه کیلومتر در محور کبودرآهنگ - سوباشی انجام شده است.

نظر شما