شناسهٔ خبر: 29759 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مصوبه جدید کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی:

تمهیدات مجلس برای اجرای طرح‌های حمل و نقل ریلی/ تخصیص یک درصد از فروش نفت و گاز به وزارت راه و شهرسازی

مجلس سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: دولت مکلف شد یک درصد از فروش نفت و گاز را در قالب بودجه‌های سنواتی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد و در استفاده از تسهیلات مالی خارجی و اجرای طرح‌های حمل و نقل ریلی با اولویت دسترسی مناطق محروم اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: دولت مکلف شد یک درصد از فروش نفت و گاز را در قالب بودجه‌های سنواتی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد و در استفاده از تسهیلات مالی خارجی و اجرای طرح‌های حمل‌ونقل ریلی با اولویت دسترسی مناطق محروم اقدام کند.

خانه ملت نوشت: محمد خدابخشی در تشریح نشست امروز کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، گفت: بندهایی از ماده ۱۷ مربوط به حمل‌ونقل ریلی مانند سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی در احداث و بهره‌برداری حمل‌ونقل ریلی درون و برون‌شهری، سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه‌یافته تلقی شده و کلیه قوانین و مقررات مرتبط با سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته بر سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل ریلی مترتب خواهد بود.

وی ادامه داد: دولت مکلف شد یک درصد از فروش نفت و گاز در قالب بودجه‌های سنواتی را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد و در استفاده از تسهیلات مالی خارجی و اجرای طرح‌های حمل‌ونقل ریلی با اولویت دسترسی مناطق محروم اقدام کند.

نظر شما