شناسهٔ خبر: 29761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام ساخت مسکن مهر سایت ۵۵ هکتاری امیدیه استان خوزستان تا پایان سال

مسکن مهر خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه استان خوزستان از اتمام ساخت واحدهای مسکن مهر سایت ۵۵ هکتاری امیدیه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رضا شیخ پور گفت: سایت اول مسکن مهر امیدیه شامل ۱۲۰۰ واحد تکمیل و واحدها نیز به متقاضیان تحویل داده شده است و مردم در آن‌ها ساکن هستند.

وی افزود: سایت ۵۵ هکتاری شامل ۱۱۰۰ واحد و سایت ۶۰ هکتاری شامل ۲۳۰۰ واحد، دیگر سایت‌های مسکن مهر شهرستان هستند که در سایت ۵۵ هکتاری حدود ۴۰ درصد از واحدها تکمیل شده‌اند و مردم در آن‌ها ساکن هستند. در سایت ۶۰ هکتاری نیز حدود ۲۰ درصد از واحدها تکمیل و مردم در آن‌ها ساکن شده‌اند.

شیخ پور تصریح کرد: امیدواریم سایت ۵۵ هکتاری مسکن مهر تا پایان سال به اتمام برسد زیرا واحدهای باقی‌مانده آن در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری هستند اما اگر برای سایت ۶۰ هکتاری مشکل خاصی به وجود نیاید، تا پایان سال ۹۶ واحدهای آن به اتمام خواهند رسید.

وی عنوان کرد: برای ساخت امکانات روبنایی، کمبود اعتبارات وجود دارد و به این دلیل در سایت ۵۵ هکتاری که ۱۱۰۰ واحد در آن در حال ساخت است، برای ساخت مدرسه و مرکز بهداشتی هیچ اقدامی نشده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت: در سایت ۶۰ هکتاری نیز در مرحله آسفالت معابر هستیم و زیرساخت‌ها در حال تکمیل هستند.

شیخ پور با اشاره به این نکته عمده‌ترین مشکل واحدهای در حال ساخت، بحث فاضلاب است، عنوان کرد: آسفالت بسیاری از معابر، به دلیل آنکه پروژه‌های فاضلاب سایت‌های مسکن نیمه‌کاره رها شده، انجام نگرفته است و امیدواریم در این زمینه شرکت آبفا نسبت به تکمیل پروژه‌های فاضلاب این سایت‌ها اقدام کند.

وی بیان کرد: سایت‌های مسکن مهر امیدیه در سایر زیرساخت‌ها مانند، آب، برق و گاز وضعیت نسبتاً خوبی دارند و مردم از این امکانات بهره‌مند شده‌اند.

نظر شما