شناسهٔ خبر: 29768 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

چهارمین کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی - ایلام

پوستر چهارمین کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی استان ایلام، ۱۴ آذرماه در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهارمین کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی استان ایلام، ۱۴ آذرماه در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

محورهای هشت‌گانه چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان‌ها شاملِ حوزه‌های فرهنگی- طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان‌شناسی، معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث‌فرهنگی ناملموس و راه‌های فرهنگی و عناصر وابسته است.

علاقمندان می‌توانند مقاله‌های خود را تا تاریخ ۱۷ آبان ماه سال جاری به نشانی ایلام، خیابان پاسداران، اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام ارسال کنند. گفتنی است محل برگزاری چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی دانشگاه ایلام است.

پیش‌تر، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفته بود که سال جاری (۹۵) کنگره تاریخ معماری و شهرسازی پس از یک دهه تاخیر، ابتدا در سراسر استان‌ها و پس از آن به صورت کشوری برگزار خواهد شد. به گفته این مقام مسئول، خروجی این کنگره‌ها تهیه کتاب آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی در راستای شناخت بهتر استان‌ها در سطح ملی و بین‌المللی است. /

 

نظر شما