شناسهٔ خبر: 29772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی برگزار شد:

برگزاری جلسه کمسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل در آذربایجان‌شرقی

محمدصادق پورمهدی هشتمین جلسه کمسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان‌شرقی به ریاست محمدصادق پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور سایر اعضاء کمسیون در محل سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، هشتمین جلسه کمسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان به ریاست محمدصادق پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور سایر اعضاء کمسیون در محل سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه مقرر شد در جهت کاهش تصادفات محورهای پرتصادف و پرترافیک، پلیس‌راه استان در خصوص ارائه پیشنهاد‌هایی مبنی بر محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین درمحورها و زمان‌های خاص از جمله بستان آباد - میانه – زنجان و تبریز- اهربادرنظرگرفتن محورهای جایگزین و اطلاع‌رسانی قبلی اقدام نمایند.

همچنین ادارات و نهادهای دولتی با استفاده از ظرفیت تبلیغاتی خود نسبت به نصب بنرهای تبلیغی با موضوع فرهنگ ترافیک و تهیه بروشور اقدام و در مقابل دید عامه مردم نصب و منتشر نمایند.

در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری حمل و نقل جاده‌ای گزارشی از مصوبات قبلی ارائه دادند.

نظر شما