شناسهٔ خبر: 29790 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در بندر عسلویه انجام شد:

بازدید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بندر عسلویه

بازدید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به همراه هیاتی از اداره بندر و دریانوردی عسلویه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمدمهدی بنچاری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان در ادامه بازدیدهای دوره‌ایی خود از بنادر تابعه و برگزاری جلسات شورای معاونین اداره کل در این بنادر، از اداره بندر و دریانوردی عسلویه بازدید کرد.

محمدمهدی بنچاری در ابتدای این دیدار با حضور در فرمانداری عسلویه، با فرماندار این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل بندری این نقطه از استان به گفتگو نشست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن ارائه گزارش عملکرد شش ماهه بندر عسلویه، به حجم وسیع انجام عملیات امداد و نجات دریایی در آب‌های عسلویه اشاره کرد و افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام امکانات خود جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و ایجاد فضایی امن برای دریانوردان در تمامی نقاط استان تلاش می‌کند.

در ادامه این نشست، فرماندار عسلویه ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان، به بیان درخواست‌ها و مسائل دریانوردان پرداخت.

نادری فرماندار عسلویه اعلام کرد: با توجه به اشتغال ساکنان این منطقه در حوزه دریا و دریانوردی و به‌منظور بهره‌مندی بیشتر از خدمات و تجهیزات دریایی و بندری در عسلویه، زمینی جهت احداث ساختمان اداره بندر و دریانوردی عسلویه در اختیار اداره کل بنادر و دریانوردی استان قرار داده می‌شود.

 در ادامه بازدید بنچاری با حضور در ساختمان اداری و برج کنترل ترافیک دریایی عسلویه از نزدیک روند کار و ارائه خدمات را در این بندر مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است، بنچاری با حضور در اقامتگاه کارکنان اداره بندر و دریانوردی عسلویه در جم از شرایط اسکان آنان نیز بازدید کرد.

نظر شما