شناسهٔ خبر: 29854 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

دوازدهمین همایش علمی، بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

همایش رونمایی از طرح‌های ملی در دوازدهمین همایش علمی بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از برنامه‌های جانبی این همایش به‌حساب می‌آید که دستاوردهای علمی ایران را نیز به فضای جهانی عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی،دوازدهمین همایش علمی، بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی، ۱۰ تا ۱۲ آبان ۱۳۹۵ از سوی سازمان بنادرو دریانوردی با حضور متخصصان ۳۰ کشوردنیا در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

این همایش با همراهی و مشارکت دانشگاه‌های معتبر جهان، سرمایه گذاران و پیمانکاران رتبه یک داخلی و بین‌المللی، در این سه روز از طریق اینترنت میزبان عموم مردم است.

در این همایش تاکید عمده بر ارتقا کیفی و سطح علمی مهندسی سواحل، بنادرو سازه‌های دریایی در کشور است. علاوه بر این همکاری‌ها، Icopmas بسترمناسبی را جهت ارائه توانمندی‌های تخصصی موجود در منطقه فراهم می‌کند.

طرح‌های ملی در حوزه‌های انرژی‌های نو، محیط‌زیست، طرح کلان پایش بستر دریا و مواردی ازاین‌دست در حاشیه همایش Icopmas رونمایی خواهند شد.

این طرح‌ها به همراه مقالات علمی و آخرین دستاوردهای علمی واجرایی، ازجمله برنامه‌های جنبی همایش محسوب می‌شوند که باعث می‌شود تعاملی سازنده با سطح اول جهان در حوزه‌های بنادر و دریاوردی برقرار شود.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع‌رسانی دوازدهمین دوره همایش www.icopmas.pmo.ir مراجعه کنید.

نظر شما