شناسهٔ خبر: 2994 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر هشتگرد/ افزایش قیمتی برخلاف قانون به مردم تحمیل نشده است

مسکن مهر مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با اشاره به قیمت تمام شده واحدهای مسکن مهر از تکمیل انشعابات تعدادی از واحدها تا دو هفته آینده خبر داد.

محمدرضا توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه شهر جدید هشتگرد برای تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر آمادگی دارد اظهار کرد: شرکت عمران شهر هشتگرد در صورت تامین تاسیسات زیربنایی از جمله آب و گاز آمادگی تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی را دارد؛ دفتر خدمات‌رسان وزارت نیرو فعلاَ در حال تامین این تاسیسات است و پیش‌بینی می‌کنیم تا دو هفته آینده این خدمات برای واحدهای مسکن مهر آماده شود.

به گفته توکلی، برخی پروژه‌های مسکن مهر برای دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

وی درباره قیمت تمام شده هر واحد مسکن مهر برای متقاضیان گفت: قیمت تمام شده مسکن مهر نهایی و به خریداران اعلام شده است. با توجه به متفاوت بودن این واحدها قیمت مسکن مهر بین ۴۰ تا ۵۵ تومان برای متقاضیان تمام می‌شود.

توکلی درباره وضعیت آورده‌های مردمی توضیح داد: بخش محدودی از مردم هنوز نسبت به تکمیل آورده‌های خود اقدام نکرده‌اند و رقم آورده‌های مردمی که تاکنون واریز شده از ۱۵ تا ۲۹ میلیون تومان متغیر است.

مدیرعامل تاکید کرد: آخرین افزایش اعمال شده در واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بر اساس دستورالعمل شماره سه وزارت راه و شهرسازی بود و هیچ افزایش قیمتی بر خلاف قانون به مردم تحمیل نشده است./

برچسب‌ها:

نظر شما